söndag, november 25, 2007

Paus

Som ni märkt har mitt bloggskrivande legat nere ett tag. Jag har haft mycket annat att göra.
Men det är inte bara det.
Kom hem med en massa energi från en studieresa i Istanbul för några veckor sen. Tänkte skriva tre bloggrapporter. Var laddad. Hade orden klara. Men det gick inte. Nåt sa ifrån.
Jag skriver helt enkelt för mycket på annat håll just nu. Orkar inte bloggen. Nåt säger ifrån. Och jag vill inte börja slarva med textfinishen. Så nu pausar jag.
Läs mig på annat håll. Till exempel Dagens Arena. Anmäl dig så får du den gratis rakt i e-brevlådan varje vardagmorgon. www.dagensarena.se.
Jag kommer igen på bloggen. Men måste dra ner tempot ett tag. Ja, jag har inte ens orkat skriva det här lilla inlägget förrän i dag. Sorry.

2 Comments:

Blogger Charlotte W said...

Ja det är ju inte så konstigt om man kroknar när man har en massa annat skrivjobb vid sidan av bloggandet.
Välkommen tillbaka när du fått ny energi!

27 november, 2007 16:14  
Anonymous Anonym said...

Jo, vår gamla krigslag mot Katolska kyrkan kan ju nu realiseras
Berlusconis lagar (kk har ju länge sett sig som över lagen)

med konfiskationslagarna mm (skyddande av brottsling)

Lägga ner kk

Och då inte knullkontakt

Som pedofilerna använt mot små barn och kanske nunnor och korgossar också

http://katolskaeuhydrahelvetet.blogspot.com/

en fästing i röven på dom


http://strikeforcevetansvarreligionen.blogspot.com/

http://juridiskaresonemang.blogspot.com/

24 juli, 2008 19:49  

Skicka en kommentar

<< Home